Friday, December 3

Alhamdulillah

alhamdulillah.. result PSPM aku boleh tahan a.. walaupn tak dapat >3.75 kn.. tapi aku still bersyukur sebab dapat 3.68.. ramai gak a drop kali ni.. tak dinafikan.. soalan dia memang susah gila.. aku punya result slack kat bisnes.. dapat B- jek.. =( yelaa.. nak buat cmne.. dah a sehari sebelum exam bisnes tu exam math.. so aku kena a stay up dengan member2 aku sebab nak tolong dorang.. nak berjaya biar sama2 a kn.. tak syok a kalau kita berjaya, member kita tak..

malam sebelum math tu, aku stay up sampai kul 4.. gila punya malam.. topik untuk 10 kali kuliah dalam satu malam.. tak cm meletup lak kepala otak kn.. lepas habis exam math, kalau tak silap aku, aku tak tidur langsung sampai malam.. pastu waktu tengah malam baru a sibuk nak study.. dapat lak beribu setan dah gayut kat mata aku suruh tidur.. memang takleh nak buat apa a.. masa tengah baca buku jek mesti tertidur.. ha, amek kau penangan! dapat 3.68..

btw, aku nak ucap congrats kat semua member2 aku yg berjaya dapat >3.5.. yg tak dapat tu, dont worry.. kita cuba lagi sem ni.. mesti boleh punya! sekurang2nya result kita tak teruk sampai kena kick kn? kepada sorang yg kena kick tu, dont worry.. malaysia ni kecik jek.. dah besar nanti kita boleh jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment